OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

which FF fighter would you be?
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Uus teema   Vasta teemale    baka.ee foorum / -> üldine
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Arno

PostitusPostitatud: Nelj Jan 18, 2007 20:00    Teema: Vasta viitega

You transform into a beast! Your body is a fearsome weapon. In a fight, you suddenly become a strong, wild, powerful beast that will beat down an enemy in no time. You are quiet, withdrawn, and a loner by nature, but your unique talent will save your friends more than once, even if it is hard for you to bear. Transformers: Terra Branford and Vincent Valentine.

aga jeh.. no pain no gain
  /\)
 / /
( Y)
 ""
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
veso
kes vana asja mäletab

PostitusPostitatud: Püh Jan 21, 2007 10:23    Teema: Vasta viitega

Sorry, but you're not the fighting type. You're probably a healer and help your friends when they're hurt while fighting monsters. You aren't much help physically in a fight, but your friends are sure glad to have you when they're in critical condition and need a magic Cure; or when they're dead and need Phoenix Down. You are pure, kind, and considerate. Really, I wish I had a friend like you! Healers: Rosa, Aeris Gainsborough, and Rinoa Heartilly.

~~~~~~In FLames <3~~~~~~
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
jackwood
Saksa pervert ameles lumemehega

PostitusPostitatud: Püh Jan 21, 2007 10:53    Teema: Vasta viitega

You transform into a beast! Your body is a fearsome weapon. In a fight, you suddenly become a strong, wild, powerful beast that will beat down an enemy in no time. You are quiet, withdrawn, and a loner by nature, but your unique talent will save your friends more than once, even if it is hard for you to bear. Transformers: Terra Branford and Vincent Valentine.

Täitsa mööda.
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    baka.ee foorum / -> üldine Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Lehekülg 4, lehekülgi kokku 4

Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes