OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Lennuk ja konveierlint - mõistatus igaveseks?!
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21, 22, 23  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    baka.ee foorum / -> üldine
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
erick
küps PSP-d plõgistav noormees


Liitunud: 29 Märts 2004
Postitusi: 934
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 14:39    Teema: Vasta viitega

zork kirjutas:

Tsiteerin::
erick, PALUN UNUSTA ÄRA REAKTIIVMOOTOR. See ei ole ainus lennukit edasiviiv moodus ja seda ei ole mainitud algses küsimuses.


Vahet pole, propellermootor saab täpselt samamoodi nendel tingimustel lennuki õhkuviimisega hakkama.
_________________
--taevas linna kohal oli läbikõrvetatud vooluringi värvi--
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Random



Liitunud: 16 Juun 2006
Postitusi: 1871
Asukoht: puu otsas

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 14:50    Teema: Vasta viitega

Nonii, suur tark zork. et ajule vaheldust anda, lähed jõusaali ja astud jooksulindi peale. nalja pärast astud sa sinna rulluiskudega nagu need jackassi tüübid. Niikaua, kuni sa käsipuudest kinni ei hoia, pead sa meeletut vaeva nägema, et ühe koha peal püsida, sest lint tahab sind maha lükata. siis võtad sa aga käsipuudest kinni ja suudad väga vabalt ennast LINDILT TÕSTMATA lindi peal edasi-tagasi lohistada, ainult et rulluiskude rattad vinguvad kui sa neid järsulst lindile vastu lükkad, kuna nad peavad 2 korda kiiremini pöörlema kui muidu.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
kaptengalaktlan
räägib nagu muusika


Liitunud: 16 Jan 2004
Postitusi: 312
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 16:11    Teema: Vasta viitega

[quote=erick]
zork, ma toonitan veelkord, et AINUS jõud, mis lennuki liikuma paneb, on reaktiivmootoritest välja tulev õhujuga (see nn toigas).[/quote]
See läheb veidi offtopicuks, aga reaktiivmootorite tööpõhimõte on ikka nii, et põlemisjääkide juga suunatakse liikumissuunale vastasuunas ja see mootorit edasi lükkabki. Õhk edasi lükkamisel rolli ei mängi - reaktiivmootoreid saab ju kasutada ka vaakumis.
_________________
/>_<\
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Ummi
lovely berry


Liitunud: 8 Apr 2006
Postitusi: 3500
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 16:12    Teema: Vasta viitega

Siit tulebki probleem - kui rataste kiirus ja lindi kiirus on võrdsed, siis rataste kiirus ei saa olla kiirem kui lindi kiirus. Probleem rahuldab mind ainult siis, kui rattad ega lint ei liigu. Kui mootorid töötavad, siis kiirendavad lint ja rattad end lõpmatuseni kuni lennuk rataste suurest hoost veidike õhku tõuseb.
_________________
baka pole surnud, me postitame siia peaaegu iga kuu
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Random



Liitunud: 16 Juun 2006
Postitusi: 1871
Asukoht: puu otsas

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 16:18    Teema: Vasta viitega

kaptengalaktlan kirjutas:
[quote=erick]
zork, ma toonitan veelkord, et AINUS jõud, mis lennuki liikuma paneb, on reaktiivmootoritest välja tulev õhujuga (see nn toigas).

See läheb veidi offtopicuks, aga reaktiivmootorite tööpõhimõte on ikka nii, et põlemisjääkide juga suunatakse liikumissuunale vastasuunas ja see mootorit edasi lükkabki. Õhk edasi lükkamisel rolli ei mängi - reaktiivmootoreid saab ju kasutada ka vaakumis.[/quote]
ei

Reaktiivmootoreid ei saaks kasutada vaakumis, sest kütus ei saaks põleda O2 puudumise tõttu. ja kui võttagi pütiga hapnikku kaasa, oleks see siis juba raketimootor.

Reaktiivmootor imeb sisse tohutu koguse õhku, et see siis koos põlemisjääkidega välja paisata, andes mootorile niiviisi suurema kasuteguri ja võimsuse.



Nonii, kes tahab veel vaielda? lennuk on rajal, mis LÜKKAB lennukit edasi keskmise lennuki kiirendusega. Seda annab kodus lihtsalt järgi teha - pane mudelauto paberilehele ja tõmba see nii kiiresti kui suudad alt ära, auto teeb ühe rapsaka ja koperdab kuidagi edasi. See on selle pärast, et odavate mudelautode rataste hõõrdetegur on massiga võrreldes suur. lennukil on massiga võrreldes rataste hõõrdetegur tühine, seega jookseks lint lihtsalt kõhu alt läbi, rattad pöörleks all ja lennuk hakkaks väga väga aeglaselt lindi suunas liikuma, kuna ainus jõud mis teda sinnapoole tõmbab on rataste ja laagrite vaheline tühine hõõrdejõud, millest saab iga mootor vastupidises olukorras naljalt üle.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Ummi
lovely berry


Liitunud: 8 Apr 2006
Postitusi: 3500
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 16:23    Teema: Vasta viitega

Random Hero kirjutas:
lennukil on massiga võrreldes rataste hõõrdetegur tühine

Kas see tähendab, et veidi viltusel maal veereks lennuk ära? ???
_________________
baka pole surnud, me postitame siia peaaegu iga kuu
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Random



Liitunud: 16 Juun 2006
Postitusi: 1871
Asukoht: puu otsas

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 16:26    Teema: Vasta viitega

Ummi kirjutas:
Random Hero kirjutas:
lennukil on massiga võrreldes rataste hõõrdetegur tühine

Kas see tähendab, et veidi viltusel maal veereks lennuk ära? ???


otsekoheselt, nii kui pidurid maha võtta veereb ju vana sapakasgi kohalt, mis siis veel rääkida masinatest, mille tehnilisest seisukorrast sõltub sadade inimeste elu. Ja kui rattad oleks liiga suure hõõrdeteguriga, siis murduks minu arust maandumisel rattad lihtsalt küljest, ma arvan et nad ei hakka kohe pidurdama.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Pikachu666



Liitunud: 9 Nov 2005
Postitusi: 24

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 17:25    Teema: Vasta viitega

OKOKOKOKOKOK.
<<< LINT LIIGUB ALATI SAMA KIIRUSEGA KUI LENNUKI RATTAD >>>

Lennuki mootorid hakkavad tööle.
Lennuk hakkab edasi liikuma.
Lennuki rattad liiguvad.
Lint hakkab samal kiirusel ratastele vastu liikuma.
Kuna lennuki mootor on kirjeldamatult võimsam siis liiguvad rattad kiiremini kui lint.
Ratastes mõjub hõõrdejõud.
Mida kiiremini rattad liiguvad lindi peal, seda rohkem energiat või võimsust eraldub ratastes hõõrdumise tulemusena.
Kuna lindi ja rataste kiirused on alati võrdsed, peab lennuk seisma paigal pealtvaataja jaoks. Lennuk seisab paigal KUI hõõrdekaod ratastes on on võrdsed lennuki mootori arendatava võimsusega.
Lindi ja rataste kiirus peab olema päris ulmeline kuid saavutatav TEORREEEETIILIIIISEEE lennuki puhul.
See et sul õhk mootorist läbi läheb ei tähenda midagi. Lennuk tõuseb õhku alles siis kui piisavalt suure kiirusega õhk liigub mööda lennuki tiivast ja seal mingi tõstejõu tekitab.

Kui sul lennuk õhku tõuseb. Siis on rikutud ülesande tingimust <<< LINT LIIGUB ALATI SAMA KIIRUSEGA KUI LENNUKI RATTAD >>>, või haarab mootorist läbi liikuv õhk endaga niipalju õhku tiibadele kaasa, et ikkagi tõuseb õhku.

Et mis siis saab ? Rikume siis seda tingimust, JAH, siis OK teie võit.

Jah ja veel. Mootor paneb ikka lennuki ÕHU suhtes liikuma, mitte vastupidi. Seega väga kahtlen kas seal ümber tiiva hakkab õhku voolama kui mootor kõik endast läbi uhab.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Ryujin



Liitunud: 1 Sept 2006
Postitusi: 252
Asukoht: Tartu, Ryugu-jo

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 17:26    Teema: Vasta viitega

Random Hero kirjutas:

Kujuta ette, et oled rulluiskudega lindi peal. sa vehid hirmsa jõuga, kuid mida kiiremini ennast liigutaad, seda kiiremini liigub lint. maa suhtes oled sa paigal. Siis tuleb sõber toikaga, ja lükkab sind tagant. sa hakkad maa suhtes liikuma, lint hakkab kiiremini käima, kuid kuna rulluiskude rattad nullivad selle, lükkab su sõber sind edasi.

Ning lõppude lõpuks liigub lennuk maa, õhu, tule ja vee suhtes.

Ahhaaaa! vot nii!

Ei no kui vigaseks saab kellegi loogika minna... Äkki seletad et miks sa hakkad järsku maa suhtes liikuma kui su sõber hakkab sind lükkama selja tagant. Selle tagajärjel ju rattad kiirendavad ja nagu ülesandes ette öeldud muutub vastavalt sellele ka lindi kiirus. Ei liigu nagu kuhugi edasi, kui just su sõber sind õhku ei tõsta ja edasi ei viska.

---

Mul on tunne et igaüks saab ülesandest omamoodi aru ning jahub algusest peale sama juttu.

Äkki keegi tõesti otsib ja postitab siia ühe hea lennuki (reaktiiv)mootori töötamise skeemi vms. Nagu sellise ametlikuma, mitte ise paintis kokku joonistatud.


Viimati muutis seda Ryujin (Püh Nov 12, 2006 17:31). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Random



Liitunud: 16 Juun 2006
Postitusi: 1871
Asukoht: puu otsas

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 17:30    Teema: Vasta viitega

Pikachu666 kirjutas:
OKOKOKOKOKOK.

Lennuk seisab paigal KUI hõõrdekaod ratastes on on võrdsed lennuki mootori arendatava võimsusega.
Lindi ja rataste kiirus peab olema päris ulmeline kuid saavutatav TEORREEEETIILIIIISEEE lennuki puhul.


khm. kas sa ka tead, kui suur peab olema lennukimootori võimsus, et seda rauakolakat õhus vedada? mingi tühine rataste tekistus seda juba kinni ei hoia. Boeing 747 suudab auto nagu pappkasti pikli puhuda, kas sa tõest arvad, et ta ei suuda rataste peal veereda?

ja ulmelist ei ole midagi, võtame siis siin enim kasutatud 300 km/h meie Bakalennuki lendutõusmiskiiruseks. Lint paneb vastu oma 300 km/h, rattad sibavad 600 km/h peal.

Muidugi võib selline jama tekkida, et rattad ei pea sellele koormusele vastu ja purunevad, siis see lennuk küll kuhugile ei lenda.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Pikachu666



Liitunud: 9 Nov 2005
Postitusi: 24

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 17:35    Teema: Vasta viitega

Random Hero kirjutas:
Pikachu666 kirjutas:
OKOKOKOKOKOK.

Lennuk seisab paigal KUI hõõrdekaod ratastes on on võrdsed lennuki mootori arendatava võimsusega.
Lindi ja rataste kiirus peab olema päris ulmeline kuid saavutatav TEORREEEETIILIIIISEEE lennuki puhul.


khm. kas sa ka tead, kui suur peab olema lennukimootori võimsus, et seda rauakolakat õhus vedada? mingi tühine rataste tekistus seda juba kinni ei hoia. Boeing 747 suudab auto nagu pappkasti pikli puhuda, kas sa tõest arvad, et ta ei suuda rataste peal veereda?

ja ulmelist ei ole midagi, võtame siis siin enim kasutatud 300 km/h meie Bakalennuki lendutõusmiskiiruseks. Lint paneb vastu oma 300 km/h, rattad sibavad 600 km/h peal.

Muidugi võib selline jama tekkida, et rattad ei pea sellele koormusele vastu ja purunevad, siis see lennuk küll kuhugile ei lenda.


MIS SIIS SAAB, RIKUME <<< LINT LIIGUB ALATI SAMA KIIRUSEGA KUI LENNUKI RATTAD >>> , VÕI EI ???
EI / JAA paluks
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Random



Liitunud: 16 Juun 2006
Postitusi: 1871
Asukoht: puu otsas

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 17:37    Teema: Vasta viitega

Ryujin kirjutas:
Random Hero kirjutas:

Kujuta ette, et oled rulluiskudega lindi peal. sa vehid hirmsa jõuga, kuid mida kiiremini ennast liigutaad, seda kiiremini liigub lint. maa suhtes oled sa paigal. Siis tuleb sõber toikaga, ja lükkab sind tagant. sa hakkad maa suhtes liikuma, lint hakkab kiiremini käima, kuid kuna rulluiskude rattad nullivad selle, lükkab su sõber sind edasi.

Ning lõppude lõpuks liigub lennuk maa, õhu, tule ja vee suhtes.

Ahhaaaa! vot nii!

Ei no kui vigaseks saab kellegi loogika minna... Äkki seletad et miks sa hakkad järsku maa suhtes liikuma kui su sõber hakkab sind lükkama selja tagant. Selle tagajärjel ju rattad kiirendavad ja nagu ülesandes ette öeldud muutub vastavalt sellele ka lindi kiirus. Ei liigu nagu kuhugi edasi, kui just su sõber sind õhku ei tõsta ja edasi ei viska.


Miks mitte. Sõber on maa peal, mitte lindi peal, tema tõukab sind ja ükskõik kui palju su rullikute rattad välja ei pea kannatama, liigud sa edasi, sest KURADIMA RULLUISUD EI OLE SINU JALGADE KÜLJES STAATILISELT KINNI VAID VEEREVAD VABALT!

Kurat küll, minge arenege kusagil ja tulge siis rääkima. Kas olete üldse mõelnud kui lolli juttu te ajate? kas üldse mõtlete mida te suust välja ajate või tahate lihtsalt vastu vaielda? kõige lihtsama loogika ja katsetega saab ära tõestada, et see on võimalik. Ma ise ka algul arvasin, et lennuk jääb paigale, tegin paar katset ja mõtlesin selle üle ja sain asjale lõpuks pihta.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
erick
küps PSP-d plõgistav noormees


Liitunud: 29 Märts 2004
Postitusi: 934
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 18:01    Teema: Vasta viitega

Pikachu bla-bla-bla kirjutas:

Tsiteerin::
MIS SIIS SAAB, RIKUME <<< LINT LIIGUB ALATI SAMA KIIRUSEGA KUI LENNUKI RATTAD >>> , VÕI EI ???
EI / JAA paluks


Ma küll parandasin seda sõnastust juba teisel leheküljel vist, aga olgu, eeldame, et algne sõnastus on aluseks.

Kui lint liigub alati sama kiirusega, kui rattad pöörlevad, siis tõepoolest, rattad seisaksid justkui paigal lindi suhtes.

Ent kas see peataks lennuki edasiliikumist? Piisava mootorivõimsuse korral - EI. Rattad hakkasid mööda linti libisema, nad ei veereks, see on õige, vaid libiseksid niiet sinine jutt taga. Ja kui peaksid piisavalt kaua vastu, saavutaks lennuk õhkutõusuks vajaliku kiiruse ja tõuseks ikkagi õhku, küll suurema kütusekaoga kui muidu, ent siiski.

Ryujin kirjutas:

Tsiteerin::
Ei no kui vigaseks saab kellegi loogika minna... Äkki seletad et miks sa hakkad järsku maa suhtes liikuma kui su sõber hakkab sind lükkama selja tagant. Selle tagajärjel ju rattad kiirendavad ja nagu ülesandes ette öeldud muutub vastavalt sellele ka lindi kiirus. Ei liigu nagu kuhugi edasi, kui just su sõber sind õhku ei tõsta ja edasi ei viska.


Sama siin. Kui sõber on piisavalt tugev, siis rulluisud libisevad.

AGA kui kasutada minu algset näidet, kus lindi kiirus on sõltuvuses mitte rulluisurataste, vaid lükatava inimese kiirusest, siis toimib see just nii nagu Random Hero kirjeldas - rattad kompenseerivad lükatava inimese ja lindi kiiruste erinevuse, veerevad lihtsalt kiiremini kui tavaliselt, niiet lükatav inimene liigub igal juhul edasi.
_________________
--taevas linna kohal oli läbikõrvetatud vooluringi värvi--


Viimati muutis seda erick (Püh Nov 12, 2006 18:09). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Riion



Liitunud: 19 Juul 2006
Postitusi: 522

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 18:02    Teema: Vasta viitega

Tsiteerin::
Mõistus, tule koju!

_________________
http://fyeahtartu.tumblr.com/


"Me oleme, mis me mõtleme.
Kõik, mis me oleme, tõuseb koos meie mõtetega.
Enda mõtetega me loome maailma"


- Buddha
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
erick
küps PSP-d plõgistav noormees


Liitunud: 29 Märts 2004
Postitusi: 934
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 18:10    Teema: Vasta viitega

Riion, kui sul pole arutellu midagi lisada, siis ära parem postita.
_________________
--taevas linna kohal oli läbikõrvetatud vooluringi värvi--
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Pikachu666



Liitunud: 9 Nov 2005
Postitusi: 24

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 18:17    Teema: Vasta viitega

OK mul hakkab kah juba kõrini saama. Erick või random hero, vastake mu küsimusele, kas rikume ülesandes etteantud tingimust "lindi kiirus on alati rataste kiirusega võrdne" või ei. Muidu hakkan kah postitustele solvanguid sisse toppima
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Ryujin



Liitunud: 1 Sept 2006
Postitusi: 252
Asukoht: Tartu, Ryugu-jo

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 18:17    Teema: Vasta viitega

Random Hero kirjutas:
Ryujin kirjutas:
Random Hero kirjutas:

Kujuta ette, et oled rulluiskudega lindi peal. sa vehid hirmsa jõuga, kuid mida kiiremini ennast liigutaad, seda kiiremini liigub lint. maa suhtes oled sa paigal. Siis tuleb sõber toikaga, ja lükkab sind tagant. sa hakkad maa suhtes liikuma, lint hakkab kiiremini käima, kuid kuna rulluiskude rattad nullivad selle, lükkab su sõber sind edasi.

Ning lõppude lõpuks liigub lennuk maa, õhu, tule ja vee suhtes.

Ahhaaaa! vot nii!

Ei no kui vigaseks saab kellegi loogika minna... Äkki seletad et miks sa hakkad järsku maa suhtes liikuma kui su sõber hakkab sind lükkama selja tagant. Selle tagajärjel ju rattad kiirendavad ja nagu ülesandes ette öeldud muutub vastavalt sellele ka lindi kiirus. Ei liigu nagu kuhugi edasi, kui just su sõber sind õhku ei tõsta ja edasi ei viska.


Miks mitte. Sõber on maa peal, mitte lindi peal, tema tõukab sind ja ükskõik kui palju su rullikute rattad välja ei pea kannatama, liigud sa edasi, sest KURADIMA RULLUISUD EI OLE SINU JALGADE KÜLJES STAATILISELT KINNI VAID VEEREVAD VABALT!

Kurat küll, minge arenege kusagil ja tulge siis rääkima. Kas olete üldse mõelnud kui lolli juttu te ajate? kas üldse mõtlete mida te suust välja ajate või tahate lihtsalt vastu vaielda? kõige lihtsama loogika ja katsetega saab ära tõestada, et see on võimalik. Ma ise ka algul arvasin, et lennuk jääb paigale, tegin paar katset ja mõtlesin selle üle ja sain asjale lõpuks pihta.


Kahjuks ei liigu sellise katse puhul sa edasi niikaua kui rataste kiirus=lindi kiirus. Sa toetud oma massiga ratastele ja niikaua kui rattad ja lint on ühenduses ei liigu sa edasi. Mida rohkem sõber lükkab, seda suurem on vastu töötav jõud, lindi näol. Rahune maha, ise ajad jumala segast.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Riion



Liitunud: 19 Juul 2006
Postitusi: 522

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 18:49    Teema: Vasta viitega

erick kirjutas:
Riion, kui sul pole arutellu midagi lisada, siis ära parem postita.

Lihtsalt, olenamata sellest, mida siin postitakse, on kõik alatooniga "Mul on õigus ja sul ei ole!".

Ehk võtaks kellegi kolmanda inimese ja erapooletu hinnangu sellele küsimusele, kes jagab korralikult füüsikat ja panete sellele küsimusele punkti ära.
_________________
http://fyeahtartu.tumblr.com/


"Me oleme, mis me mõtleme.
Kõik, mis me oleme, tõuseb koos meie mõtetega.
Enda mõtetega me loome maailma"


- Buddha
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Random



Liitunud: 16 Juun 2006
Postitusi: 1871
Asukoht: puu otsas

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 19:08    Teema: Vasta viitega

Pöördun homme füüsikaõpetaja poole.

Kui rattad peavad lindiga sama kiirelt liikuma, ei tohi see lennuk liikuda, kui aga kerega samal kiirusel, siis liigub lennuk edasi, tehku need rattad seal all kasvõi 10 000 pööret sekundis.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
zork



Liitunud: 19 Veeb 2003
Postitusi: 578
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh Nov 12, 2006 22:08    Teema: Vasta viitega

erick kirjutas:
Vahet pole, propellermootor saab täpselt samamoodi nendel tingimustel lennuki õhkuviimisega hakkama.


Et siis, erick, Random Hero, öelge mulle mõni raamat, mida ma saan Tartu raamatukogust vaadata või interneti lehekülgi, kus see lennukimootorite tööpõhimõte on selliselt lahi seletatud. Et mootor liigutab õhku ja tänu sellele tõuseb lennuk õhku. Selle propelleriga tekkis mul veel küsimus, et mis siis saab, kui ta lennuki nina otsas on. Et kuidas see õhk sinna tiibadeni jõuab ja kuidas on lugu veel rakettmootoritega lennukitel?

Random Hero kirjutas:

Niikaua, kuni sa käsipuudest kinni ei hoia, pead sa meeletut vaeva nägema, et ühe koha peal püsida, sest lint tahab sind maha lükata. siis võtad sa aga käsipuudest kinni ja suudad väga vabalt ennast LINDILT TÕSTMATA lindi peal edasi-tagasi lohistad


Seda ma räägingi, te petate(cheat), nagu mängudes. Toota sisse mingi lisajõu, tingimuse ja siis on kõik tore.

Random Hero kirjutas:
Kurat küll, minge arenege kusagil ja tulge siis rääkima. Kas olete üldse mõelnud kui lolli juttu te ajate? kas üldse mõtlete mida te suust välja ajate või tahate lihtsalt vastu vaielda?


Ei oska muud öelda sellise jutu peale kui et - kasva natuke või siis samad sõnad sulle tagasi. Ma ei leia kuidagi, et sinu jutt eriti targem oleks, kui kellegi teise oma.

erick kirjutas:
Kui lint liigub alati sama kiirusega, kui rattad pöörlevad, siis tõepoolest, rattad seisaksid justkui paigal lindi suhtes.

Ent kas see peataks lennuki edasiliikumist? Piisava mootorivõimsuse korral - EI. Rattad hakkasid mööda linti libisema, nad ei veereks, see on õige, vaid libiseksid niiet sinine jutt taga.


Tead, algses küsimusse on kirjas "lennuki rataste kiirus". Kas keegi teist on võtnud kätte ja mõelnud, et rattad on lennuki küljes kinni ja liiguvad siiski alati maa suhtes täpselt sama kiirusega kui lennuk? Täpselt sama kiirusega. Kui te nüüd aga hakkate rääkima, et ei, me räägime siiski lennuki rataste pöörlemiskiirusest, siis seda mõõdetakse pööret sekundis/minutis ning kui lint peab sama pöörlemiskiirusega liikuma, siis lendab lennuk vuhti tahapoole ära, sest lindi pöörded on palju suuremad, kui ratta omad. Ja mis saab üldse siis, kui lennukil on ühed rattad suuremad ja teised väiksemad? Ja siis oleks võinud kõigepealt küsida või selgeks teha, milline on suhe lennuki kere liikumise kiirusel ja rataste pöörlemiskiirusel ja seda küsida. Et minu arust kaob küsimuse mõte täiesti ära, kui te hakkate rataste pöörlemiskiirusest rääkima. Jääks ikkagi selle lihtsa asja juurde - lennuk liigub ühele poole, pind tema all teisele poole sama kiirusega. Ja rattad ei liigu lennukist lahus vaid on lennuki küljes kindlalt kinni ning liiguvad täpselt sama kiirusega.

Kokkuvõtteks võite te jahuda lennukist ja ratastest ja mootoritest kui palju tahes, mina lihtsalt ei suuda sellise lihtsustatud teoreetilise küsimuse juures teist varianti näha, kui et lennuk ei tõuse õhku.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    baka.ee foorum / -> üldine Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21, 22, 23  Järgmine
Lehekülg 5, lehekülgi kokku 23

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Tõlkinud: